lördag, februari 21, 2009

Trött efter Hundens Hus.

Nu går tiden fort, alldeles för fort faktiskt!
Flyttar fan om 6 dagar!! Det är ju sjukt.
Har inte hunnit packa ner mycket alls känns det som och nu känner jag mig super stressad över allt jag ska hinna med i veckan.
Idag har jag varit på Ikea för sista gången och där köpte jag en sittpuff och lite små saker som saknades.
Imorgon ska jag köpa lampor.
Jag längtar så tills allting är klart och det börjar se bra ut hemma i min lägenhet. Inte en massa flyttkartonger överallt.. fast det finns ju en viss charm med det också!

Är sjukt trött idag och för att inte tala om igår.
Har ju varit på Hundens Hus nu i 3 dagar och man blir så fullproppade med information att man somnar på stört när man kommer hem.
Igår somnade jag vid 8! På en fredag :P .. haha!
Nu ska jag snart åka och handla och ha en myskväll framför melodifestivalen. Skönt som fan!

Inga kommentarer: