tisdag, februari 10, 2009

Härlig dag.

Åh vilken härlig dag!
Har precis kommit hem från en långpromenad med Kiedis, så himla mysigt.
Vi passade även på att springa omkring på isen lite grann och busa.
Kiedis är helt slut nu och ligger i mitt fönster och sover :) .. jag blev ganska trött jag med så jag har bäddat ner mig i sängen och precis ätit mellis.
Nyponsoppa och macka, mums!
Idag är en sån där härlig dag när jag bara vill vara ute i det fina vädret och ta det lungt här hemma, men självklart ska jobbet komma och förstöra.
Djävla skit jobb.
Har väldigt mycket för mig den här veckan. Ikväll ska jag jobba, imorgon ska jag jobba både dag och kväll, på torsdag ska jag jobba och sen också provjobba på ett hunddagis och på fredag ska jag träffa ett annat hunddagis och sen träffa Jossan :) .. dvs om jag överlever den här veckan!

På lördag är det alla hjärtans dag och GUD vad jag ska fira!
Jag ska köpa blommor och choklad till min pojkvän. Sen ska vi laga middag och åka och hyra film.
Tända massa ljus och klä oss i mys-kläder.
Ta fram godis och glass och krypa ner i soffan framför våran film och bara pussas hela kvällen.
Åh gud vad mysigt det ska bli..
Nää, jag skulle inte tro det va!
Min verkliga alla hjärtans dag ser ut såhär:
Ensam med ett paket Ben&Jerrys. Och ja, jag tänker äta det direkt från paketet!

Inga kommentarer: