torsdag, februari 05, 2009

Anki goes veggi!

Nu har jag bestämt mig!
Jag tänker bli vegetarian.
Det är av många olika anledningar varför jag vill sluta äta kött men främst för att jag helt enkelt inte vill äta djur!
Jag älskar djur och ser egentligen ingen anledning till att äta dom när jag klarar mig lika bra utan.
Det är ett val jag gör som jag har varit inne på många gånger förut men den här gången tänker jag verkligen sluta.
Inget kött, ingen fisk, ingen kyckling, inga skaldjur osv...
En hel del godis ska jag sluta äta också då många innehåller organ från djur.
Så by by till alla animaliska produkter - det är med lättnad jag tar detta beslut.

1 kommentar:

Josefinne sa...

Vad duktig du är! :) Hoppas att det kommer att gå bra för dig, det tror jag nog att det gör pga din envishet och din motivation men jag håller ändå tummarna ;)