måndag, februari 09, 2009

Hopp och Lek!

Idag var jag på arbetsintervju på ett hunddagis :)
Det gick jättebra och jag ska provjobba på torsdag!
Tjänsen är visserligen bara halvtid så jag måste ha ett till jobb, alternativ kvar mitt gamla..
Men! Det är inte säkert än att jag får jobbet.. hon har träffat andra tjejer också, så vi får se efter torsdag.
Känns spännande och kul :D
Har ju ett till hunddagis att besöka på fredag.. så en liten chans finns det allt!

Just nu är det ett helvete att bo här hemma. Fy fan!
Massa snickare som bygger om vårat badrum från klockan 7 (!!!!!!) på morgonen.
Jag dööööör!!
Man kan inte duscha här hemma nu heller så vilken tur att jag har min granne och bästa vän Mikaela ;)
Får stå ut med det här i 3 veckor sen... FLYTTAR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Tjoohoooo!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klar du kan duscha hos oss älskling, jag vill ju inte umgås med dig om du ska lukta bajs ;) hih.
Saknar dig skitunge! <3
/Mickan