måndag, februari 02, 2009

Och såhär såg min helg ut.

Gud vad skönt det var att vara på landet i helgen!
Helt underbart.
Gick sköna skogspromander och Kiedis fick springa lös hela tiden.
Vi gjorde en eld vid stranden och grillade korv och Kiedis var så trött så han somnade i mitt knä!
Tog det lugnt mestadels och det var verkligen behövande.
Den här stressiga vardagen gör mig tokig!

När vi kom hem igår så åkte vi till min lägenhet och tog massa mått :)
Den är så himla fin och shit vad jag längtar tills jag flyttar in!!
Helt galet!
Idag blir det IKEA och köpa alla grundsaker som durkslag och sånt där..
Sen i helgen ska jag och mamma åka omkring och köpa andra roliga saker!
Så som stolar, soffbord, tvbord, gardiner och andra heminredningssaker.
Inte långt kvar nu :D
På kvällen gick jag hem till Mickan och hjälpte henne med hennes körkortsteori.. och vi var as grymma!
Fixade godkänt på 2 test.
Hon fixar nog det där jäkla körkortet snart!!

Inga kommentarer: