tisdag, januari 06, 2009

Vardagen börjar.

Nu drar vardagen igång igen.
Imorgon börjar man jobba igen men det känns inte helt surt, pengar är bra och just nu bra som fan eftersom jag ska titta på lägenheter på söndag!
Börjar bli dags att flytta, får se om jag fastnar för någon av dom jag ska på visning på.
På torsdag har jag tatueringstid också.. ska bli klar med min Johnny Depp tatuering.
Och appropå tatueringar så ska jag och Jossan boka Tattoobåten på torsdag också.
Kommer bli kul som fan men känns lite surt att lämna Kiedis hemma :(
Kommer bli första gången jag lämnar honom över en natt (om man bortser från natten på akuten).
Men men, bara att bita i det sura äpplet och tänka på att han kommer ha det bra och jag kommer få det kul.

Imorgon börjar också mitt och Mickans godisförbud.. ända fram till påsk gäller det!
Kommer bli hårt som fan men ändå skönt.. kan inte ens föreställa mig hur gott godis kommer att smaka på påsk!! Mmmmmmmm..

Inga kommentarer: