fredag, januari 30, 2009

Full rulle..

Dagarna går och nu är det mindre än 1 månad tills jag flyttar.
Det känns helt sjukt... helt sjukt KUL!!!!
För varje dag som går försvinner lite mer i mina rum här hemma.. jag fixar och donar lite varje dag så att allting inte ska komma på en gång.
Det börjar bli riktigt tomt på hyllorna i mitt rum nu.
Har rensat bort allt som är onödigt och fy satan vad mycket skit man samlar på sig.
Men jag är en sån som har svårt för att göra mig av med saker, vad det än är för saker så jag får verkligen säga åt mig själv att kasta bort lite grann.
Skulle säkert kunna kasta bort dubbelt så mycket ändå men sån är jag!

Idag ska jag träffa Mickan och vi ska äta tacos och prata massa skit :D
Ska bli jättemys!!
Saknar henne som sjutton och det ska bli underbart att få se henne.
Imorgon åker jag, Kiedis, mamma, pappa, Trisse och farmor och farfar ut till landet över helgen.
Kommer bli underbart skönt att få ta en paus från allt här hemma. Är så jäkla mkt nu, hela jäkla tiden!
Får nästan påminna mig själv att andas!

Inga kommentarer: