söndag, januari 25, 2009

Don't even ask!

Jaha, då låg man här i sängen och funderar igen.
Hade absolut ingenting att göra ikväll så vad tror ni jag slog på för film?!
Jamen självklart, Sex and the city filmen... doh!
Hur dum får jag vara?
1. Filmen är dålig!
2. Filmen handlar bara om kärlek!
Kärlek??! Jag tror inte ens på det ordet men ändå ligger jag här nu och funderar.
Trivs jag verkligen som singel? Vill jag ha någon?
Ja, nej, ja, nej, ja, nej............
Det är så jäkla svårt. När man bara har haft idioter (förlåt!) till killar så är det ganska svårt att tro att kärlek betyder lycka.
För mig betyder kärlek gräl, tårar, inlåst, sviken och ensam.
Och jag som känner mig ensam ibland som singel.. när jag tänker tillbaka på mina förhållanden så har jag aldrig känt mig så ensam som just precis då!
Men ändå dyker det där ordet upp i mitt huvud, det är ofrånkomligt, lika ofrånkomligt som att det blir en ny dag imorgon. Kärlek. Kärlek. KÄRLEK?
Hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte annat än att tänka på på ett negativt sätt.
Kärlek, ja det är precis det de är för mig.
En kär-djävla-lek!

Inga kommentarer: