måndag, maj 24, 2010

Sweetness!

Åh vilken bra helg jag har haft!!
I lördags satt jag på Gärdet en sväng som sagt och umgicks med en massa kompisar till Jenny och Jimmy.
Tokiga djävlar vill jag lova..
Vid 22 tiden drog jag in till stan för att möta upp Prettyboy.
Vi drog hem en sväng till hans polare och sedan drog vi till Rålis!
Dit kom även lilla Kiedis, med hjälp av Jossan och Fredrik, runt 23 tiden och joinade. Myspys!
Satt där med ett gäng först men dom skulle vidare på fest och jag hade lillkillen med mig så jag och Prettyboy satt kvar till 1 tiden och drack lite och snackade skit och myste.
Vid 1 tiden drog jag och Kiedis hem och fick nattligt fin besök lite senare.
Igår spenderade vi hela dagen i sängen, vi kollade på Playa Del Sol, True Blood, Wanted och Iron Man.
Sen gick vi upp och lirade lite TV spel för att sen fortsätta glo på TV typ hela dagen!
Var hur skönt som helst. Riktigt djävla sweet!
Käkade middag vid 23 och somnade vid 2, så idag är jag djävligt trött.
Vi kom absolut inte upp i tid imorse, but hey.. vad gör det!?
Måndagar finns det ändå för många av.

Idag ska jag baaaaraaa ta det för djävla lugnt.
Hem och sega, käka godis framför en film och somna.. sounds fuckin' sweet to me!!
Nä, nu djävlar är det dags att jobba!
Puss på er gänget.

Inga kommentarer: