söndag, maj 16, 2010

Sweet-fuckin-awesome-night.

Helvete vilken bra kväll det var igår!!!!
Bästa på djävligt länge, life is fuckin' sweet!!
Började hemma hos mig med Richard, Stefan och Fredrik.. sedan drog vi in till Kellys på bröllopsfesten.
Vid 23.00 drog jag vidare och mötte upp Bengtsson och drog till HBJ.
Väl på HBJ kom även Johan och Marcus dit så det var djävligt kul!
Träffade så sjukt mkt sköna människor igår också, bla Evelina.. sjuuukt skön brud!!
Inte ofta man drar med sig en tjej hem från krogen men det gjorde jag igår ;)
Träffade även Prettyboy! Och ja, han var djävligt pretty!!


Anywho, jag och Evelina kom hem till mig vid 6 tiden och gick upp vid 10, så ja.. idag är jag fan inte människa.
Men helvete, så djävla värt det!!
Nästa helg måste fan bli lugn.. min kropp pallar inte så mkt mer nu.
Keep on rockin' dudes.


Inga kommentarer: