måndag, maj 31, 2010

Godmorgon djävla måndag!

Tjena gänget.
Vilken helg! Eller snarare vilken fredags kväll..
Ouuff, helt sjukt rocknrollande.
Började hemma hos mig med tjejkväll, jag och 10 andra brudar!
Var hur sweet som helst och alla var kalas fulla redan då.
Dock blev det djävligt mkt värre ;)
Drog in till HBJ vid 23 tiden och där blev jag fan dyngrak, as packad, full som fan.. ja ni hajar!
Alla brudar blev det och jag kan dessvärre inte berätta så djävla ordagrant om helgen, minnet sviker mig!
Men kul som fan hade vi!!!
När kvällen började ta slut hoppade jag in i en taxi med Prettyboy.
Och när jag vaknade på morgonen så trodde jag knappt att jag levde, hehe.
Skit bakfylla!!

På lördagen var jag bakfull som en gris.
Men pallrade mig hem till Jossan och Fredrik på eftermiddagen för att kolla ESC med Jossan!
Det är ju hennes stora kärlek så då får man som bästa vän ställa upp!
Och vi hade himla kul och trevligt!
Tänkte att jag skulle pallrat mig ut på krogen även i lördags men det gick verkligen inte.
Jag fick kämpa med att hålla ögonen öppna stundtals.

Igår sov jag till 12 och sen var jag effektiv som fan.
Handlade, städade och tvättade. Sweetness!!
Sen kom Prettyboy över och var mitt söndags sällskap.
Vi kollade på Kick-Ass, den var faktiskt himlans bra, en liten gnutta nördighet but hey, that's okey!

Idag är jag som vanligt trött eftersom det är måndag och vi vet ju alla att måndagar suger!
Eat shit.

Inga kommentarer: