fredag, maj 14, 2010

Some bullshits..

Yoo dudes!
Helvete vad sliten jag har varit idag.
I onsdags var jag på erotikmässan med Jossan, det blev lite naket, eller ja.. en djävla massa naket på peepshowen!
Igår var jag ute med Mickan och Malin och det blev ju en djävla speciell kväll i sig.
Haha, sometimes I fuckin' chock myself.
Anywho, vi började på HBJ och sen blev det några andra ställen tills vi tillslut slutade upp på något ställe på Medis.
Det var ett jäkligt udda ställe.. med jäkligt udda peeps.
Råkade snacka med fel dude, eller ja, hans brud tyckte iaf det och det hela slutade upp i ett slagsmål mellan killen och tjejen.
Djävla vrickad brud alltså! Hon blev svartsjuk för att han pratade med mig och sekunden efter det så drog hon och eftersom han satt kvar så kom hon tillbaka efter 5 min och pucklade på honom och spottade honom i ansiktet.
Det var ju himla trevligt så där satt jag inte kvar.
Träffade istället på ngr tatuerare som var där och dom satt jag och snackade med och vart det hela slutade kan ni få tänka ut själva ;)

Anyway. Imorgon är det dags att ge sig på't igen!
Blir att dra på Charlies och Sofies efterfest på Kellys. Dom gifter sig imorgon så jag håller till där.
Får se om jag stannar där hela kvällen eller om det dras vidare.
Är en hel del peeps som ska ut imorgon så.

Nu ska jag kika på Roast och vila upp mig.
Love to the lovers and hate to the haters!

3 kommentarer:

passionerad med glöd sa...

Låter som du fått en hel del bra historier och stunder att berätta om sedan. Inte för att det är speciellt lätt att få tag i dig gumman :) men hoppas du kan höra av dig snart, saknar dig och vill dricka lite öl med dig snarast !!!! puss mitt äckliga äckel <3

Anki sa...

åh sötnos jag har massa att berätta :D .. kan du ses nästa vecka?? jag ringer dig imorgon! puss älsk!

passionerad med glöd sa...

ring bara, bara ring.. väntar :)
om jag kan ses...vi måste ses. puss <3