fredag, augusti 22, 2008

Uppe i Rättvik

Nu är jag uppe i Rättvik i min stuga.
Sitter ute på terassen och har tänt en ljus och röker en cigg.
Har precis tittat på What Happens In Vegas, fan vilken bra film!!
Men som singel känner man sig lite ensam just nu, speciellt när man sitter själv i en stuga uppe i Dalarna mitt i mörkret.. skönt på ett sätt, men ibland saknar man närhet.
I alla fall när man ser på film där det är "kärlek".. vill bara ha sån "kärlek" som är på film men jag vet att det inte finns i det verkliga livet..
Man får nöja sig med sig själv!

Jag kom iaf upp hit idag vid 3 tiden.. sen dess har jag tittat på film, handlade, ätit middag och tagit det lugnt.
Låg och halvsov lite i 20 min och då drömde jag att Dregen kom och knackade på min stuga för att jag lyssnade på Backyard Babies. Han satt sig med mig på min terass och vi rökte cigaretter och drack öl :) .. helt sjukt bra dröm. Nicke var också uppe med honom men han skulle åka hem om någon timme så Dregen skulle också vara själv vilket betydde att han ville umgås med mig hela helgen.
Jag trodde det var en dröm (vilket det var också).. men jag var så djävla glad. Vi tittade på film och höll varandra i handen och mös under min filt.. hahah vilken djävla barnrumpa jag är som drömmer om sånt där men vad ska man göra när det finns så sjukt snygga människor?!
Drömmen kändes så verkligen så jag sitter nu och lyssnar på Backyard ihopp om att han ska dyka upp och säga "hallå?!", exakt som han gjorde i min lilla dröm.

Imorgon är det begravning.. är nervös och spänd, kommer antagligen drömma mardrömmar inatt. Är så rädd av mig och det blir inte lättare av att sova själv i den här mörka stugan.
Jag ska fan ha nattlampa!
Nu ska jag gå in igen och titta på en till film, har så många att välja bland så jag vet inte vilken det blir.
Önska mig lycka till imorgon! Och håll tummarna för att Dregen dyker upp ikväll eller imorgon kväll ;)

Här är jag nu .. snygg va? Haha!

Inga kommentarer: