fredag, augusti 08, 2008

Jag har en vän.

Ibland kan hon misstas för att vara en alien,




















Eller för att vara ett mumintroll som är hög av droger,




















Ibland har folk undrat om hon inte är en fisk,















Frågan har tillochmed kommit då dom har undrat om hon är en häxa,
















Ibland har dom undrat om hon är tjej eller kille,















Vi har alla frågat oss många gånger om denna flicka verkligen är normal,















Men inte alla har vetat om hennes stora passion för hattar,

















Vi har heller inte förstått det svåra problemet att hon påminner om en alien,




















Men vi alla har vetat att hon ser ut som en apa i vissa stunder,




















Folk har undrat om hon är drogberoende,




















Vi har frågat oss många gånger vad den människan kan gå på,




















En del människor har blivit rädda för henne i vissa tillstånd,




















Detta återkommande alien dilemma är allvarligt,




















Vi har alla också sett henne i sitt rätta jag,




















Trots alla olika utseenden så finns det bara en,















och henne älskar jag mest när hon är naken!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA!
Att det finns så många sjuka bilder alltså!
Riktigt jävla roliga kommentarer till bilderna älskling!
Jag bjuder på det här men det är bara för att jag vet att du är lika konstig som jag!
jag älskar dig!
Puss

Anonym sa...

HAHA :D det är ju faktiskt insidan som räknas mickan! :D :D

Anki sa...

Du är så djävla underbar älskling :) du är vacker i alla lägen men ibland kan man börja undra hur du får till alla dessa alien former och fylletabbar ;) ..
Visserligen är jag nog inte bättre själv! Haha..
Det är tur att kameran inte följer med när du och jag är fulla tillsammans. Jag älskar dig! Puss!!