söndag, augusti 10, 2008

Fri som en fågel.

Hur kan världen vara så orättvis?
Vad går livet ut på?
Fan det är omöjligt att förstå. Det är omöjligt att förstå vad som har hänt!
Jag lider med dig gumman, du har mitt fulla stöd.
Sånt här ska inte få hända och när det väl gör det är det så oerhört svårt att ta på.
Det går inte in, det går inte att förstå..
..men jag vet att du tar dig igenom det! Du är den starkaste personen jag känner och du klarar dig igenom det. Det kan se mörkt ut många stunder, men jag ska hjälpa dig att hitta ljuset igen.
Jag beundrar din styrka och har alltid gjort det. Du klarar det älskling!
Imorgon är en ny dag och idag blir igår.
Jossan du är värd det bästa och jag ska finnas vid din sida livet ut.
Jag ska följa dig genom dom svåra stunderna, genom de lätta stunderna, genom ilska, genom sorg, genom glädje. Jag ska följa dig genom livet!
Jag ska alltid finnas där. Du är en fantastisk person och jag ska vara stark och hjälpa dig framåt. Du känner dig så liten och rädd just nu och då ska du veta att du har min hand när du vill. Du har mina kramar när du behöver dom. Du har mig hela tiden!
Jag älskar dig och jag kan inte mer än att beklaga sorgen. För dig, för din släkt, för hennes vänner och för mig själv.
Hon är en underbar människa som är fri.
Fri som en fågel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack gumman! <3 Du förstår inte hur mycket ditt stöd betyder för mig! Jag är så glad att jag har dig! Jag älskar dig så mycket och är dig evigt tacksam! Du betyder så mycket för mig så att det är sjukt!