torsdag, oktober 22, 2009

Right now.

Tjena gänget!
Nu får jag fan ta och styra upp min blogg igen, ingen vidare uppdatering här inte.
Och nu när det händer så sjukt mkt? Varför skriver jag inte om det då?
Anyway anywho, imorgon är det dags för sittning nummer 5.
Puuhh det här tar lång tid att få klart. Vi har inte ens kommit halvvägs med sleeven men fuck vad snygg den blir.
Lägger nog upp bilder här i bloggen på lördag så ni får se hur den ser ut än så länge!

Här får ni en kort update på mitt liv just nu;
Börjat träna på gym. Kiedis rehab går framåt.
Jobbar på kontor 3 dagar i veckan.
Still single and very pleased about it.
Och bilen går bra..

Så, nu får jag börja skriva igen så får ni läsa om det som sker från och med nu.
Har utelämnat en djävla massa från bloggen nu och jag orkar inte skriva om allt heller.
Förövrigt så ha det så djävla bra så ses vi!

Fuck off and die...?!


Inga kommentarer: