måndag, oktober 05, 2009

Min drömkille i vanligt format.

Åh herregud...
Att det kan finnas så vackra människor?!
Jag har precis sett min drömkille.
Fyfan. Jag blir helt stum!!

Alltså ja, drömkille.. det är väl inte sant eftersom det finns 3 andra drömkillar som verkligen är drömkillar.
Ni vet vilka jag menar.. men den här killen är ju bara en vanlig kille!
Ingen stjärna som man aldrig kommer få träffa ens.
Shit. Jag dör på hans skönhet.
Det måste vara ett djävla skämt?!
Allt som jag någonsin har målat upp på en kille i fantasin finns där.
Det är så han ska se ut. Min framtida man..

and I'll love you, if you let me.. <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

han var fin! Du måste fan åka och träffa honom älskling!!!
Puss Mickan

Anki sa...

han är djävligt fin!
ska skriva till honom nu :)
grrr!! puss till dig min bästa vän.

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar