söndag, juli 29, 2007

Vill inte hem :'(

Söndag idag. Söndag är en tråkig dag.
Kan inte förstå att vi redan har varit här i 1 vecka.. det har gått så jäkla fort!!
Vi har festat massa och gjort lite andra grejer. Sen har jag vart med Peter väldans mycket också :D :D :D
Så nu vill jag inte åka hem :(
Kommer sakna ihjäl mig efter alla människor, speciellt Peter! :(
Så trist att Stockholm ligger så långt ifrån Skåne, får ta och flytta ner hit helt enkelt.
Ska bara gå ut skolan först sen tänker jag och Mickan flytta ner hit till Skåne :) då blir allt as bra!!
Idag ska jag ut och åka båt med Peter, han ska lära sig åka wakeboard också.. haha får se hur det går.
Frågan är om man kanske ska börja göra sig i ordning så jag kan åka iväg snart? Men jag är så seg just nu och har ingen ork..
Bläää för söndagar!!!
Imorgon ska jag äga Micke på Guitar Hero också :) haha.. han kommer bli så krossad stackars kille :P
Nej nu ska jag terrorisera Mickan och Simon lite. Puss pusss puss puss puss puss..

Inga kommentarer: