onsdag, juli 25, 2007

Skåne nu igen :)

Mycket har hänt efter Roskilde som jag inte skrivit om.. kan dra ihop ngn kort mening om det.
Efter Roskilde stannade jag som sagt hos Peter i ngr dagar. Åkte hem sedan för att åka ut till landet och ta det lugnt.
Det var skönt och behövandes efter min tuffa vecka i Roskilde. Sedan några dagar efter det kom Richard hem från Sunny Beach så då har jag vart med honom mestadels :) .. fixat med bilen har jag gjort också samt vart och klippt mig och piercat läppen! .. Det får räcka.

Nu sitter jag här nere i Skåne, för tillfället hos Simon. Jag pendlar omkring lite mellan Simon och Peter! :)
Idag är det onsdag, jag och Mickan åkte ner hit i måndags. Vi tog bilen och det var skönt som fan. Tog ungefär 5 timmar att åka ner och det var ju inte så farligt.
När vi åkte ner hit så stannade vi på Donken i Jönköping där jag råkade göra bort mig ganska rejält utan att upptäcka det själv .. läs om det i Mickans blogg..
Vi kom iaf fram till Simon runt 9 tiden och då kom sedan Micke och Lisa förbi sen.
Efter ett tag åkte jag hem till Peter och sov där för natten.
Igår så vad gjorde vi då? Tog det mest lugnt.. satt hemma hos Pumba i hans garage och drack kaffe (?).. haha Skåne är ju lite annorlunda.
Senare mot kvällen åkte jag till Peter och vi åkte och hyrde film. Såg Hannibal the rising, sjukt rubbad film!
Sedan gick vi och la oss fram emot halv 2 tiden.
Nu sitter jag här hemma hos Simon och väntar på att sömntutan Mickan och sömntutan Simon ska vakna.
Ska försöka väcka dom snart men det är lättare sagt än gjort. Verkar som om dom har gått i ide!
Får väl stoppa med Mickan ändå i bilen hem sen och släppa av henne med björnarna på Kolmården. Tror hon skulle trivas bra där.. få sova i ett halvår i sträck för att sedan vakna upp och samla på sig mat så hon klarar att sova ett halvår till sen.. ;) .. den där flickan alltså!

Inga kommentarer: