söndag, juni 13, 2010

Time for update!

Tjena gänget!

Djävligt ovanligt att jag skriver ett nyktert inlägg klockan 02.30 en lördag.
Djävligt ovanligt att jag skriver ett inlägg överhuvudtaget på en lördag vid denna tid..
Men idag har jag bara varit hemma!
Vaknade upp krasslig imorse så jag fick ställa in kvällens planer och istället vila upp mig inför WCR, kan fan inte vara sjuk då.
So, it's pretty worth it! Vädret suger ju iaf!

So what's new and what's not?
Inte speciellt mkt faktiskt..
Igår spenderade jag kvällen med Robin, snackade skit och ägde honom stenhårt på GH!
Sweetness!!
Idag; ja legat hemma.
Och imorgon hoppas jag på att jag och Jossan kan genomföra våran plan, skriver mer om den då.
Annars tror jag att jag ska träffa Niclas imorgon, vi sa iaf det men ibland vet man ju inte hur planer ter sig..
Hoppas även på att känna mig frisk som en nötkärna imorgon!
Nötkärna? Heter det så?

Anywho.
Nu ska jag krypa ner med min lilla vovve och somna på mina sköna kudds!
Akta er så skönt det ska bli!!

Inga kommentarer: