måndag, juni 28, 2010

Last week.

Alright, badass uppdatering så nu får jag ligga i.
Förra veckan såg ut så här:

Mån - träffade Mickan, käkade middag och snackade skit. Urmysigt!
Tis - hängde i Rålis med Klingan, Fredrik och Andy. Sweet!
Ons - var på massage med Jossan och senare hängde vi i Rålis igen med Emma, Niklas, Manne, Tim och massa andra. Blev massvis med vin och en vinglig Anki vinglade hem!
Tors - hängde i Rålis och solade och badade med Jenny, Klingan, Fredrik, Andy och Jimmy! Drog hem vid 5 tiden och duschade och sedan mötte jag upp Niklas och Bengtsson. Vi hängde först i Vitan och sedan i Rålis igen. Awesomeness!
Fre - midsommar! Spenderades med vänner, bla min fina Jenny! Vi var på gubbängsfältet och grillade, spelade kubb och drack. Sedan drog vi till en gårdsfest i Älvsjö och efter det in till HBJ där jag mötte upp bla Evelina och Niklas.
Lör - bakis käkade med Niklas och sedan drog jag hem och var bakfull som satan tillsammans med Klingan. Vi sov och kollade film om vartannat!
Sön - drog hem till mormor och morfar med Jenny och Jimmy och solade och badade. Efter det hem och sov i några timmar och sedan åkte jag mot Klingan och segade med film och How I Met Your Mother! Sweeeeet!

Och ja, jag vet.. har fortf inte skrivit om West Coast, hmpf!
Vilken usel bloggare jag är.
Och nu måste jag jobba so that's all for me dudes!

Inga kommentarer: