onsdag, april 21, 2010

Snart dags för tattoomässa!

Snart drar jag och Jossan iväg till Svenska Tatueringsmässan i Norrköping!
Kommer bli awesome och riktigt behövande med en liten tripp iväg från allt.
Vi ska gå runt på mässan, jag ska väl tävla lite, vi ska festa, sova på hotell och käka god mat.
Hoppas på bra väder så vi kan äta en och annan glass i solen också!
Jag överdriver inte när jag säger att jag längtar.

Idag ska jag träffa Kim och vi ska kika på hotell och flyg till Hamburg.
Det är helt sjukt att man kan längta så här mkt, jag känner mig som ett barn som längtar till julaftonsmorgon... eller som en junkie som längtar efter sitt knark!
Hah, typ något sånt..
Anywho dudes, nu ska jag jobba på!

Fuck ya later.


1 kommentar:

Josefinne sa...

Jag kan ju inte säga att jag längtar lite tills på lördag! <3