tisdag, april 13, 2010

I'm so fuckin' awesome!

Tjena gänget.

I know, dålig uppdatering men ibland behöver man en paus för att uppskatta något.
Right?!
So we'll leave it here..

Annars då? Och bilen rullar?
Jorå så atte... här flyter det mesta på i vanlig ordning!
Förra veckan låg jag dödligt sjuk hela veckan så nu är jag tillbaka på jobbet igen och sliter röven av mig som aldrig förr. (?)
I fredags krökade jag till det tillsammans med Frida och vi fick för oss att göra en tattoo på fyllan.
Vi tatuerade in ett ord.. ja inte behöver ni fundera länge för att komma fram till vilket ord..
Ja precis, ni har så rätt - AWESOME!
Haha.
Jag lägger upp bild när den är läkt.

Anywho, här har jag inte tid att sitta längre.
Back to work, stupid work!
Bye dudes, talk to ya later skaaaaaaater!!!!!


Inga kommentarer: