torsdag, maj 17, 2007

Vilket djävla liv man för.

Mitt liv tar död på mig. Det är sjukt!
Nu måste jag ha ngr vita dagar annars kommer min kropp lägga ner snart. Haha..
Så sjukt trött idag, kom hem vid halv 11 imorse och sen dess har jag sovit hela dagen till och från.
Gått upp för att äta, ta en cigg eller snacka i telefon, sen somnat igen!
Så härligt det är med dagen-efter.
Grymt bra det var igår iaf!
Vinst :)
"Ta mig i brasan han har höfter som en casanova"!!
Nä fan, helvete vad bra!!

Idag SKA jag ta det lugnt. Imorgon måste jag fota inför Moore och på lördag, ja.. då MÅSTE jag festa igen ;) .. Sen ska jag försöka hålla mig nykter en vecka ut för att partaja loss på lördagen igen. Hell yeah!!
Ny tatuering snart igen också.. kommer bli galet snyggt! Galet!!
Dags att dra mig till sängen igen, haha.. ögonen hänger inte riktigt med. Inte hjärnan heller. Och kroppen är helt slut.. men det var det värt! :D .. Bra grej.
Puss /A.

1 kommentar:

Anonym sa...

Livet äger, right?
<3 Me love you
/mickan